יום עיון מיוחד ל-68 שלוחי חב"ד בתל אביב

ארי טננבוים No Comments on יום עיון מיוחד ל-68 שלוחי חב"ד בתל אביב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מסורת ארוכת שנים היא לעשרות שלוחי חב"ד הפרוסים בכל שכונות העיר, להתכנס לכבוד י"א ניסן יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש בלשכת ראש עיריית תל-אביב יחד עם ראש העיר ובכירי העירייה. אלא שעקב "שנת הקורונה" הסוערת שטלטלה את כל המערכות, לא ניתן היה השנה לקיים את האירוע בלשכת ראש-העיר, שכרגע סגורה לחלוטין למבקרים. ראש העיר מר חולדאי שלח את ברכתו ואיחוליו לידידו השליח הראשי של הרבי בתל-אביב, הרב יוסף גרליצקי, ואיחל שבקרוב יוכל לשוב ולהפגש עם שלוחי הרבי.

במרכז חב"ד תל-אביב לא ויתרו כמובן על ההתכנסות, וקיימו אותה בהיכל בית-הכנסת הגדול חב"ד גאולת-ישראל. 68 שלוחי הרבי בעיר, עזבו את עיסוקיהם הרבים של ערב פסח, חלוקת 'קמחא-דפסחא', עריכת סדרים-ציבוריים ועוד, והתכנסו יחד להתוועדות מרוממת לרגל יום הולדתו של הרבי.

השלוחים למדו יחד בעיון את מתורת הרבי, בהנחייתו של הרב ישראל גליס, השליח בשכונת נחלת-יצחק. בסיום ההתוועדות הזכיר הרב גרליצקי לשלוחים שעל-אף כל העיסוקים החשובים ביותר של ערב חג הפסח, על כל אחד מהשלוחים לעשות כל מאמץ ביום ההולדת של הרבי להשתדל יותר גם בזיכוי יהודים בחלוקת מצה שמורה ובהנחת תפילין, מה'מבצעים' החביבים ביותר על הרבי. עשרות השלוחים הודו במילים חמות לשליח הראשי הרב גרליצקי ולעובדי מרכז חב"ד בתל-אביב על ההתוועדות המרוממת, המעניקה כוח ואנרגיה מחודשת לפעילות חג הפסח העניפה.



0 תגובות